Qso-uri in JT65-HF

 

United States NA 55
Japan AS 25
England EU 22
European Russia EU 11
Germany EU 10
??? ??? 9
Netherlands EU 9
Italy EU 9
Asiatic Russia AS 9
France EU 7
Scotland EU 6
Spain EU 6
Ukraine EU 5
Kazakhstan AS 5
Belgium EU 5
Romania EU 4
Canada NA 4
Sweden EU 4
Belarus EU 3
New Zealand OC 3
Wales EU 3
Northern Ireland EU 3
Australia OC 3
Switzerland EU 3
Denmark EU 3
Bulgaria EU 2
Latvia EU 2
Sardinia EU 2
Corsica EU 2
Poland EU 2
Indonesia OC 2
Puerto Rico NA 1
Venezuela SA 1
Ireland EU 1
Austria EU 1
Finland EU 1
Argentina SA 1
Hungary EU 1
Czech Republic EU 1
South Africa AF 1
Curacao Is. SA 1
Uruguay SA 1
Brazil SA 1
Kyrgyzstan AS 1
Israel AS 1
UK Sov. Base Areas on Cyprus AS 1
Norway EU 1
Armenia AS 1

Total countries: 48

Leave a Reply

