5MHz Newsletter!

Nu am reusit nici macar sa receptionez vreun QSO in banda de 5 MHz ( 60 metri) pentru ca abia am revenit dintr-o lunga absenta in ale acestui hobby numit radioamatorism.

Citesc insa zilnic informatiile care sunt inserate in diverse site-uri – preferatul  meu site este http://www.southgatearc.org/news– si constat ca mai am ce invata, ce incerca…
Azi am citit despre aparitia primului-sper sa nu gresesc- buletin informativ 5 MHz. Acest buletin, editat in Anglia, cu aparitie trimestriala- se adreseaza cititorilor cat si celor -operatori sau ascultatori- care doresc sa contribuie cu informatii relevante referitoare la activitatea in 5 MHz.
Editorul acestui buletin spera ca acest buletin sa devina o sursa de informatii exacte, o platforma pentru schimbul de idei, teoretice, de constructie sau consideratii generale.
Ce mi-a atras atentia este gestul initiatorilor de a se gandi la cei care nu au internet de a le oferi in copie, prin posta cu plic autoadresat – acel SAE, plus taxe postale.
Pentru acestia se face precizarea ca se pot adresa lui G4MVO, via Callbook.

Nota

Excellente informatii despre 5 MHz pot fi citite aici.

Leave a Reply

